Hirdetés

A FACEIT megtette az első lépést, bannolták a karakterkinézeteket!

Szépek az új skinek, csak sok gond van velük.

Hirdetés

Az biztos, hogy a Shattered Web operation nagy port kavart. Egyrészt sokan örülnek neki, hiszen szinte a semmiből, két év után kaptunk új operationt, másrészt viszont sokan bosszúsak is, hiszen temérdek hibát is okozott.

Sok játékosnál okozott teljesítménybeli hibákat, de ami talán a leginkább elszúrt dolog, az a karakterkinézetek. Az biztos, hogy szinte mindegyik gyönyörű, nagyon szép modellek ráadásul végre feldobják kicsit a már évek óta megszokott CT és T karakterek kinézeteit. 

Azzal viszont nem számolt a Valve, hogy az új skinek komoly gondokat okozhatnak egyes pályákon. Van például olyan karakter, amit egyszerűen lehetetlen észrevenni Cache-en, de sok skinel tudunk beleolvadni a környezetbe, Dust2-n, Overpasson és Nuke-on is. 

A legkézenfekvőbb megoldás egy már a CS: Source-ban létező parancs lenne, amivel minden eldönthetné, hogy akarja-e látni a karakterkinézeteket, vagy sem. Ez a parancs egyelőre nincs benne a CS:GO-ban, így a FACEIT is kénytelen volt lépni az ügyben.

Egy egyszerű plugin-nal oldották meg azt, hogy jelenleg a FACEIT-en tiltottak a Shattered Web-bel érkezett karakterskinek. A napokban zajlik az ECS döntő, ahol a csapatok megegyeztek, hogy nem használják majd a skineket és valószínűleg ez lesz látható majd a jövőhéten induló EPL 10 döntő alatt. 

Nektek mi a véleményetek erről? Szerintetek is túl sok előnnyel jár a különböző karakterkinézetek használata? 

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Milyen év volt 2019 ?

  • 36 %
  • 45 %
  • 18 %
Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Notice: Trying to get property of non-object in /var/www/clients/client0/web16/web/application/modules/desktop/models/Vote.php on line 17

Ezeket olvastad már ?